Brigáda na kamení

Tak se nám nakonec počasí přeci jenom umoudřilo, opět jsem poslal balíky SMS, požádal o potvrzení účasti a těšil se, že jeden velký rest, které naše MS má, zprovodíme ze světa. Tedy hotovo, vyřízeno. Omluvil se Martin Váňa, který musel do práce, ing. Holas ml., který sušil seno, Jirka Šimůnek ml., který byl na zkoušce a Pavel Hořák ze zdravotních důvodů. "To toho sebereme", říkal jsem si, když jsem v Praze nasedal na mašinu, abych byl na brigádě včas. Rozhlížím se od sušky, kdeže je ten dav březinských myslivců v rojnici za bublajícím traktorem? Neviděl jsem nic. Mobilem jsem upřesnil lokalitu a trochu strnul. Kolem traktoru se motaly 3 mátohy, 4. seděla uvnitř a chvílemi vyskakovala ven vypomoci s odklízením kamenů. "Tak vás vítám na výborové schůzi, chlapci",  bodře jsem zahalekal, když jsme si uvědomil, že na brigádu přišel kompletní výbor, ale nikdo víc. Tak alespoň dobrý příklad, ne? Kamenů jsme snad sebrali dost, můžeme si odškrtnout ze seznamu jeden splněný úkol. A to je dobře. Tak zase někdy na brigádě. Pošlu SMS.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak se vzorky na trichinelózu

Provozní řád MS U Obůrky, z.s. 1. část

Co víme/nevíme o úlomcích?